English en
gäst

Gästföreläsning: Från traditionell till digital marknadsföring

20 oktober 2021
08.00–09.00

Digitalt

Frukostseminarium i samarbete med byrån Synlighet

Att gå från traditionell marknadsföring till mätbar digital marknadsföring är en resa som många företag redan gjort eller gör, och omställningen ställer höga krav på företag att utnyttja alla möjligheter med digital marknadsföring. Hur lyckas man som företag och organisation idag med detta?

I den här föreläsningen går vi igenom vilka fallgropar som finns samt hur man säkerställer att den digitala satsningen är mätbar och följer organisationens övergripande mål. Vi går också igenom hur man hittar rätt digitala kanaler att satsa på och hur du tar den digitala marknadsföringen vidare till nästa nivå.

Seminariet arrangeras och leds av Alexander Öqvist, byråchef och senior SEO Specialist på byrån Synlighet i Stockholm.

Deltagarlänk skickas ut dagen före seminariet.

Obs! Då det är ett live-event går det tyvärr inte att se i efterhand.

Om Synlighet

Synlighet är en prisbelönt performance marketing byrå med rötter från Norge sedan tidigt 2000-tal. Synlighet finns idag i 5 städer i Norden med ett 60-tal specialister inom digital strategi, sociala medier, webbanalys, annonsering och sökmotoroptimering.

Ellen Frostell

Näringspolitisk koordinator 08-555 100 34 ellen.frostell@stockholmshandelskammare.se E-mail